>

Hatar idrott!

Tjenare alla!
Idag var skoldagen okej, och det gick bra på läxsakerna ;) Jag satsar på MVG!
I alla fall så hatar jag idrott, och jag hatar att jogga ännu mer, och vi hade konditionstest idag, så det var inte kul.
Man skulle jogga två km, men jag gick den istället. Orkade inte anstränga mig. Så jag fick 15 min, och det var en minut efter VG, så jag fick bara G. Fast mer än så ska jag inte ha i idrott ;)
Så när jag kom hem duschade jag och har fixat mig. Blev tvungen att byta min skjorta :( Så jag tog ett linne och en kofta istället, fast nu kommer säkert andra tro att jag klätt upp mig, vilket jag inte har. Alltså jag ska på en sak i Kairo typ...
Nu ska jag chilla framför datorn med musik.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback