>

Igår och idag.

Hej hej alla!
Förlåt för att jag inte skrivit tidigare, men har varit borta lite här och där. Igår var jag i alla fall i Kairo, och det var ganska roligt xD
Fyverkerierna var coola tycker jag i alla fall. Kom hem vid halv elva och somnade typ nästan direkt. ( Alltså efter chokladen )
Och idag så var jag hos min mormor eftersom att hon fyllde år, så vi fikade lite och så, innan vi åkte till Barckaby. ( Stavning tack! ) Jag fick två manga böcker som heter Nana. Dem verkar ganska bra, i alla fall nu när jag börjat fatta hur man läser xD Jag har lite svårt med det ;) Det fanns en serie till jag ville ha böcker ifrån, men andra boken fanns inte :(
Och jag har j*vligt ont i benen och det är verkligen inte roligt!
Ciao!

P.S Blev väldigt nöjd med den här headern som jag gjorde till en tjej. Vet inte om hon tycker om den, men lägger in den här i alla fall.


Kommentarer
Namn: mathilda

jag älskar den

änskar att jag var lika bra på sånt

2009-09-06 @ 22:36:41
Bloggadress/hemsida: http://twilightandaboutme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback