>

I've got a big hole in my chest. Can't somebody save me?

Hej hej alla!
Läste nyss ut mina tre manga böcker jag fick hem idag. Älska! Snow Drop är min favorit ;) Bästa serien, säger vi som... Nä, men i alla fall, jag älskar att läsa. Boknörd jag vet xD
Och jag ska bara säga att jag hade SJUKT roligt igår på grönan med Sara. För att läsa om det kan ni kolla hennes blogg, är för trött för att orka skriva allt ;)
I Söderhavet finns.... ( Okej, det där var inte så roligt att skriva. Bara Burmakatten som fattar ;D )
Okej, skolan var tråkig. Jag skrev förresten en dikt om matten i skolan, wohoo för mig!
Nu ska jag snart äta och sen titta på Grey's och sen göra läxor :/
Ciao!

Ord sårar
Gröper ett stort hål i mig
Jag har ingenstans att gå
Vart ska jag ta vägen?


Kommentarer
Namn: Sara

Dina dikter är jättefina<3 :D

2009-09-21 @ 20:54:05
Bloggadress/hemsida: http://zamber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback