>

Jag är en flummig apa ;)

Tjenare alla!
Idag var skolan helt okej, inte för jobbig. På No:n skulle vi experimentera och det såg ganska coolt ut när röken fyllde en flaska. Fett Coolt Liksom!!!! xD Nej, skämtade bara, det får jag ju göra här? ;)
På idrotten hade vi orienteringsteori och det var fett tråkigt. Sen så hade vi massa annat som jag inte orkar skriva om och jag är liksom bäst för jag fick MVG på So sak. 
Och imorgon ska jag typ till stan med mami och på söndag blir det grönan med Burmakatt! Yes, har inte varit där en enda gång den här sommaren. Så nu ska jag droga säger vi som xD
Ciao!

P.S Jag känner mig fluuummmiiiiigggg!!!!! ;D;D;D

Kommentarer
Namn: Mia

kul att labba! (:

sv; det är fint, sj?

2009-09-18 @ 15:53:15
Bloggadress/hemsida: http://notapoet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback