>

Life can end any day, dont waste it

Plan Tree - Still Broken


Hej alla!
Kom hem för ett tag sen för vi fick sluta tio minuter tidigare. I alla fall, skrev ett par ganska bra dikter idag på EV. Blev väldigt nöjd faktiskt :) Lägger in dem snart. Till imorgon har vi läxa i engelska och det hade jag ingen aning om. Whoops!
Men det löser sig, säger vi som :)
Just nu letar jag efter bra låtar, så skulle även vara tacksam för tips!
Här kommer några av dikterna jag skrev.

Osynlig
Kniven skär
Såret läks
Försvinner

Smärtan gror
Finns jag mer?
Ingen ser

Varje dag
Varje natt
Ber jag nu¨

Hur mycket klarar jag?
Blod blandas med tårar
Genom min rygg kryper kalla kårar
Orden sårar
Slagen gör ont
Det finns mycket smärta
Som värker i mitt hjärta

Vad tycker ni? Ganska bra va? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback