>

Morgontimme xD

Godmorgon alla!
Vaknade klockan sex idag, eftersom att jag skulle duscha, men nu är jag jättetrött. Vill SOVA! xD
Idag ska jag i alla fall till skolan igen, och den enda roliga lektionen idag är slöjd. Så... Längta till det! ;D
Sen har jag väl inte så mycket att skriva. Det brukar liksom aldrig hända något speciellt på morgonen? Aja....
Haha, jag kom på en dålig morgon-humor sak. Jag har bildat trappor på dem tre första meningarna omedvetet. Så kul! hahahahaha.
Okej, jag vet, jag har sämst humor, men det får ni tåla om ni läser!
Ciao!

Här kommer min lilla hamster på bild.

Kommentarer
Namn: Morgan- The One

sv: Tack:*



allt bra?

2009-09-03 @ 13:29:27
Bloggadress/hemsida: http://matildaabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback