>

Pain is something that will never go away

Försöker att flyga
Med brutna vingar
Försöker att resa mig
Med hoppet borta


Sår som inte läker
Sår som inte syns
Dem finns inte för andra
Med dem finns i mig
Osynliga
Ändå så starka


Du gör mig sprudlande glad
Du får mig att le och skratta
Du får mig att se världen
Med nya ögon

När kärleken försvann
Försvann även du
Du existerar inte längre
Jag tänker på dig och tårarna faller
Jag tänker inte på dig och ett stort hål
öppnar sig och tar mig bort
Jag känner inget, finns inte

Våra år var dem bästa jag haft
Det var bara du och jag
Ingen annan
Tomheten fanns där
Varje gång du var borta
Nu finns den där varje dag
I väntan på att få ta det sista
Som finns kvar

Vår kärlek var stark
Men du lämnade mig
Bortom räddning
Och minnet av dig
Är allt jag har


Alla dikter är skrivna av mig, om inte annat sägs, så om ni nu skulle vara tvungna att ta dem, så försök i alla fall visa lite respekt och skriva källa!

Kommentarer
Namn: Fia

haha :D

2009-09-21 @ 18:08:05
Bloggadress/hemsida: http://soofiiass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback