>

These tears I cry for you

Oskyldiga barn
Inga tårar
Älskad och omhändertagen
Oskyldiga barn
Inte en ända tår fälld
För förlust av liv eller kärlek
Inte en ända tår fälld
För förlusten av en familj
Lycklig för ögonblicket
Vet inte om smärtan
Våra hopp ligger på de oskyldiga barnen
För att de aldrig ska känna smärta,
fälla en tår över någon
Till de oskyldiga barnen
Ger vi allt

-

Gömmer mig bakom leenden och skratt
Låtsas vara glad och lycklig
Men bakom förseglade dörrar
Gråter jag ut min själ
Och låter verkligheten krascha ner

-

Ögon fyllda med värme
Leenden av lycka
Din vackra själ
Förnekande underbar
Ett hjärta av guld
Du skyddar mig
Likt en ängel vakar du över mig
Hjälper mig att sprida mina vingar
Hjälper mig att finna lyckan, friheten

-

Stjärnglans i dina ögon
Skratt som musik
Mina ögon fastnar
Hypnotiserad och bländad
Jag ser dig framför mig
Men långt inom mig
Vet jag att du ej finns
För om jag stänger mina ögon
Kan jag känna vinden i mitt hår
Blåser bort det sista av dig
Men jag vet att du existerar
Inuti mig, i mitt hjärta
Där du för alltid kommer ha den största delen av mig




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback