>

Poems

Ett skott är allt som behövs
Ett skott
Sen är det slut
Slut på tårar
Slut på lidande
Slut på livet
Äntligen fri


-

Innocent child
No fears, no lies
Innocent child
No tears, no cries
Sweet innocent
Loving and cared
Innocent child
Not a single tear shed
On the loss of a life, a love, a mind
Not a single tear shed
On the loss of family
The innocent child
Happy for the moment
Not knowing the pain, the cries
We all hope for the innocent child
To never feel hurt, to cry over someone
For the innocent child
We give everything


-

There is something called time
It's supposed to heal
Even the impossible
It's supposed to tell us that time goes, coming closer to the uninvitebal
But my time stopped years ago
I have no idea what day, month or year it is
I'm standing still, while everyone else is moving on
There's nothing left here for me, but still...
I'm not able to leave.


-

I shed my tears
I let them fall
I cried I feared
They would never stop.

-

Thoughts of my mind
Words from my heart
Whispers from the trees
Tears from the rain
Hands of an human
Touches from the wind

-

A whisper
Barely heard
A touch
Shivering body
A kiss
Longing for more
A heart
Is now always yours

Kommentarer
Namn: Kimberley Ann

Hej!

Om du är intresserad så kan du anmäla dig till veckans blogg tävling.

Du vinner 1 veckans länking, ha en bra dag!

2009-11-16 @ 19:27:02
Bloggadress/hemsida: http://kimberleyann.blogg.se/
Namn: Lotta

Du är den enda förutom mig som har läst House of Night, serien har ju interiktigt blivit så stor här i lilla Svergie än. :)

6:e boken är super bra, men man längtar verkligen efter fortsättning då!

2009-11-18 @ 21:51:15
Bloggadress/hemsida: http://thetwilightseries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback