>

I know you love it

Något som jag tycker är kul är att lägga smakprov på bloggen, och jag vet att ni ÄLSKAR dem! ;) Nej, jag skämtade bara, men här kommer i alla fall ett smakprov, ur samma bok som tidigare. Har ingen aning om vad den ska heta, men men...

”Jag gör inte alls det!” sa jag, och då började jag rodna ännu mer. Han grep tag i min midja och började kittla mig.
”Snälla, sluta!” skrek jag av skratt, men han släppte mig inte. Han tittade mig i ögonen och jag hoppades så mycket på att han gillade mig, men jag var rädd också. Tänk om jag förlorar honom också? Det vill jag inte, och den känslan skrämmer mig. Jag träffade honom igår, jag borde inte känna såhär. Det är kärleken som gör en sårbar. Jag krånglade mig snabbt ur hans grepp och backade några steg.
”Jag kom på att jag måste… Göra en sak. Vi får ta det här någon annan gång.” stammade jag och sprang min väg utan att vända mig om.

Jag hoppas den här blir lite längre än min förra på lite över hundra sidor, för det är ju mycket roligare för er att läsa en längre bok om den blir publicerad. Eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback